Hi blogwalking :) My blog on to share My thought, My feeling and My journey as working mom with 4 children. Feel free to leave foot note :)
RSS

13 November 2009

Bertemu Kembali

Aku yang Kini
Lamanya tak menjengah blog nie.. Kalau rumah dah penuh dgn sawang dan abuk-abuk.. Minggu ni terlalu banyak meeting dan terlalu banyak bende yg mengejutkan berlaku... Ad yg boleh di terima ada yg tidak... Kdg-kdg emosional lah juga..tapi kena muhasabah kan diri. Sebab mungkin ada yg kekurangan pada diri kita yg kita tak sedar.. Aku kini byk berubah..dari segi pemikiran... mungkin dah tua agaknya.. Boleh mengawal emosi yg ada turun dan naiknya. Byk betul cubaan yg aku hadapai..tapi bile ku lihat sekeliling ada yg lebih teruk di uji oleh Allah..tapi mereka tabah..maka kenapa tidak aku... Cuma yng pasti aku ingin benar melihat suami ku berubah. Berubah untuk masa depan kami sekeluarga dan especially untuk anak-anak... Rasnya cukup sampai sini dulu.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: